Ogólne zasady realizacji

Ogólne zasady realizacji przyjęć weselnych:

 

1. Hotel podejmuje się realizacji przyjęcia weselnego, jeżeli zamówienie będzie obejmować ,poza częścią gastronomiczną, wynajem miejsc noclegowych w pokojach hotelowych w ilości nie mniejszej niż 70% oferowanych w danym dniu do sprzedaży.
2. Miejsce noclegowe rozumiane jest jako udzielenie noclegu w łóżku jedno lub dwu – osobowym jak i na dostawce ( rozkładana kanapa w pokoju )
3. Cena za jedno miejsce noclegowe wynosi 120,00 zł za osobę ze śniadaniem.
4. Apartament dla Pary Młodej wliczony jest w ogólną cenę zamówionych noclegów.
5. Dzieci do 4 lat nie są objęte taryfikatorem w części hotelowej i gastronomicznej.
6. Parking monitorowany - ryczałt do uzgodnienia.
7. Hotel i Zamawiający przyjmują na siebie zobowiązania na bazie umowy zawartej pomiędzy stronami
8. Cena menu przyjęcia weselnego - w zależności od wyboru menu.
9. Cena menu nie obejmuje napojów, alkoholi i tortu weselnego
10. W cenę menu wliczony jest toast powitalny Pary Młodej (wino musujące) oraz napoje gorące – kawa, herbata a także powitanie chlebem i solą
11. W cenę nie wliczone są: dekoracje sali, muzyka i nagłośnienie